Post by donrephilhemdrea on Mar 6, 2022 19:06:43 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Master Life : Fever Chef Restaurant Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Master Life : Fever Chef Restaurant Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ubegrænset krystaller hack ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Master Life : Fever Chef Restaurant Game 2022 version ▞▞▞
Sjovt spil, meget nemt at lære og spille!
Udfordringer hele tiden, hurtige og super sjove, kan ikke stoppe med at spille
Ok, jeg mener ikke et fantastisk spil, så jeg tror, jeg er skuffet ☹️
Jeg elsker dette spil, jeg kan nyde, hvad jeg vil, og det er ikke for hurtigt, når du er nybegynder
Jeg vinder alle niveauerne, men når jeg når til Rusland, virker mit spil ikke, spillet sidder bare fast ved at downloade, så hjælp med at løse dette problem
Du har brug for kortere annoncer, men bortset fra det er spillet fantastisk
Værste spil....vi får ikke andre ting, der efterlader donuts i de første 20 niveauer..og grafikken er som det bedste spil, men i virkeligheden er det det værste spil. Installer det ikke
Jeg kan ikke åbne spillet efter den sidste opdatering
Det er sjovt
Jail Break : Cops Vs Robbers رول پلیئنگ ruu
Opdatering virkede ikke købt boost med ædelstene tog mine ædelstene gav mig ikke boostet
Dette spil vil ikke indlæses over 99 procent!
Dette fantastiske ikke dårligt og stykke op😠😠😠😠
Cindi Woods, du har fuldstændig ret. Jeg prøvede at gå tilbage for at spille det samme spil, og det gjorde det samme for mig. Jeg tror, jeg vil slette dette spil. Jeg vil ikke starte forfra, og jeg var logget ind på Facebook for at gemme mine fremskridt. Jeg starter ikke forfra, det er for meget arbejde.
Elsker dette spil, spillet er fantastisk, alt er perfekt.
Spillet er okay indtil videre, men jeg har foretaget 3 køb for ædelstene, to $1,99 og en 0,99, og jeg modtog ikke mine ædelstene i spillet, ret venligst situationen så hurtigt som muligt, ellers spiller jeg ikke mere, eller du kan genkreditere min konto tak.
Jeg spillede bare normalt, så hang den igen, så åbnede jeg den igen og bomme. Alle mine fremskridt. væk. Alle de timer, jeg brugte på det. Væk.
Fantastisk sjov og god træning for hjernen
Fantastisk spil, men endnu en gang havde jeg nået et højt niveau og var ved at gå videre til næste niveau, jeg havde mere end 54.000 guldmønter til at købe opgraderinger, jeg havde genopfyldt alle på nær tre af boostet til et niveau på OK 6 til 9 gange hver efter at have set en enorm mængde reklamer, og så skete det utænkelige! Du startede mit spil fra begyndelsen igen. Jeg er modløs og anmoder om gendannelse af mine mønter og boost, ellers har jeg intet andet valg end at stoppe med at spilde min tid og slette din app.
Jeg vil give det 2 stjerner. Dette spil er sjovt, men nogle gange venter jeg, og ingen kunde kommer.. Og vi er nødt til at miste et liv.😐
Hahaha godt spil
Er der nogen der har problemer med daglige opgaver? Jeg kan ikke klare de daglige opgaver. Zego Studios fix spillet venligst
Dette spil er magisk, sjovt og hjælper mig, når jeg er færdig, for mine kunder er altid glade, og det gjorde hr. glad
Meget god og ingen antivirus er der i dette spil
Dette er det værste spil nogensinde.... Det er første gang, jeg spiller det, men jeg kan allerede ikke lide det... Det er IKKE rart!!!
Jeg har givet dette spil 5 stjerner, fordi det ligner et meget godt spil. Download venligst dette spil på min telefon. Tak i forventning.
Niveauer bliver umulige uden at se endeløse reklamer eller bruge penge
Dette spil er for godt, og det er en måde at kontrollere vores selvtillid på, det er rigtig godt .... fortsæt med det........🤩 Om dette spil er det svært, men hvem der har en hurtig hastighed vandt alle mine niveauer br9ther er for godt 8n dette spil, jeg håber, at I alle også er som dette spil.
Fantastisk spil... virker ikke nu
Det er så kedeligt spil
Det var dejligt, men ikke nyt, jeg vil have dem
Mistede den originale version af dette spil tidligere på ugen. Fandt denne version, måtte starte forfra. Tabte over 2000 diamanter blev også betalt for at blive reklamefri, det er også gået. Ser ud til at være endnu flere annoncer.
Dette spil meget flot og meget enkelt 🥰👍👍
Det er et godt spil. Men grunden til tre stjerner, fordi der er mange annoncer
Cooking Master Life :Fever Chef Restaurant Cooking Gelegenheitsspiele tdc
Det er et godt spil, men når jeg prøver at ændre karaktererne, ændrer det sig ikke. Virkelig oprørende
Jeg elsker spil meget. Det er meget nemt at spille
Cooking Master Life :Fever Chef Restaurant Cooking Gelegenheitsspiele tdc
Fantastisk til at holde din hånd/øje koordination i fokus
Selve spillet er sødt, men det er tydeligt, at det ikke var klar til udgivelse endnu. Det er lidt buggy (når jeg låste hamburgerbaren op, var jeg nødt til at klikke på burgeren flere gange for at tage den af grillen), og der er stavefejl i spillet, som kan være lidt skurrende. Styringen er nem at bruge, og grafikken er fin... Men desværre trænger den til en finjustering.
Det er virkelig irriterende jeg krydsede alle niveauer n pludselig genstartede spillet igen n annoncerne er for forstyrrende
Sorrt til mange annoncer og så irriteret hver gang er nødt til at se annoncer Only.so keder sig
Vil ikke indlæse! går kun til 99%
Jeg kan meget godt lide spillet, men ædelstensbeløbene er for lave til rent faktisk at hjælpe dig, især når boostere er $$$
Jeg kan desværre godt lide spillet,😭😭Jeg fik 100 niveau og så startede spillet fra niveau 1 efter opdatering.... Ikke rart!
Sjovt spil og ikke et væld af annoncer
Ikke dårligt ikke godt
Pæn
Efter at have spillet næsten alle niveauer, starter spillet ikke kun. igen skal vi installere og spille fra første niveau...så irriterende...det skete mange gange...
Dette er meget rart spil for børn og restaurant er meget rart
Er et godt spil at udfylde tiden, havde gjort det rigtig godt og havde formået at komme til 3. restaurant, men gå tilbage der i dag, og jeg har mistet alt, hvad jeg havde gjort, og er blevet taget helt tilbage til niveau 1 og er nu skal starte forfra... Ikke fantastisk...
Hyggeligt og sjovt. Hold sindet skarpt.
Yb